Programování v Javě: Porovnání verzí
Z Milan Kerslager
m (+ref) |
(Doplnění příkladů) |
||
Řádka 4: | Řádka 4: | ||
=== Ahoj světe === | === Ahoj světe === | ||
− | + | Napište program, který vytiskne na textový výstup řetězec "Hello World". | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | [[Soubor:HelloWorld.java]] | |
− | + | === Podmínka === | |
− | + | Napište program, který rozhodne, zda je číslo větší nebo menší, než zadaná velikost. | |
− | + | ||
− | + | [[Soubor:Podminka.java]] | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
=== Trojúhelník === | === Trojúhelník === | ||
Rozhodněte o vlastnostech trojúhelníku zadaného jeho třemi stranami ''a'', ''b'' a ''c''. | Rozhodněte o vlastnostech trojúhelníku zadaného jeho třemi stranami ''a'', ''b'' a ''c''. | ||
− | + | [[Soubor:Trojúhelník.java]] | |
− | + | ||
− | + | === Vstup čísla z klávesnice === | |
− | + | Napište program, který od uživatele získá dvě strany (a, b). Rozhodne, zda se jedná o čtverec nebo obdélník. Vypočte obsah a obvod. | |
− | + | ||
− | + | [[Soubor:Vstup.java]] | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Reference == | == Reference == | ||
<references /> | <references /> |
Verze z 2. 5. 2012, 09:39
Úlohy z programování slouží k procvičování probrané látky a též jako příprava ke zkoušce. Úlohy nemusí být správně zapsané, nemusí být ani dokončené (z důvodu procvičování). Při výuce je používáno prostředí NetBeans.[1]
Obsah
Java: základy
Ahoj světe
Napište program, který vytiskne na textový výstup řetězec "Hello World".
Podmínka
Napište program, který rozhodne, zda je číslo větší nebo menší, než zadaná velikost.
Trojúhelník
Rozhodněte o vlastnostech trojúhelníku zadaného jeho třemi stranami a, b a c.
Vstup čísla z klávesnice
Napište program, který od uživatele získá dvě strany (a, b). Rozhodne, zda se jedná o čtverec nebo obdélník. Vypočte obsah a obvod.