Otázky z PRG 2016 - V3 léto: Porovnání verzí

Z Milan Kerslager
Přejít na: navigace, hledání
m (Programování: link fix)
m (Programování: +void)
 
Řádka 12: Řádka 12:
 
#* relační a logické [[csw:Operátor (programování)|operátory]], relační [[csw:Výraz (programování)|výrazy]]
 
#* relační a logické [[csw:Operátor (programování)|operátory]], relační [[csw:Výraz (programování)|výrazy]]
 
# Datové typy, výrazy
 
# Datové typy, výrazy
#* [[csw:Datový typ|datové typy]] ([[csw:Boolean|boolean]], [[enw:Integer (computer science)|integer]], [[csw:Pohyblivá řádová čárka|real]], [[csw:Znak (počítače)|char]], [[csw:Textový řetězec|string]], [[csw:Ukazatel (programování)|ukazatel]], [[csw:Výčtový typ|výčtový typ]])
+
#* [[csw:Datový typ|datové typy]] ([[csw:Boolean|boolean]], [[enw:Integer (computer science)|integer]], [[csw:Pohyblivá řádová čárka|real]], [[csw:Znak (počítače)|char]], [[csw:Textový řetězec|string]], [[csw:Ukazatel (programování)|ukazatel]], [[csw:Výčtový typ|výčtový typ]], [[enw:Void type|void]])
 
#* [[csw:Znaková sada|kódování znaků]] ([[csw:ASCII|ASCII]], [[csw:Unicode|UTF]])
 
#* [[csw:Znaková sada|kódování znaků]] ([[csw:ASCII|ASCII]], [[csw:Unicode|UTF]])
 
#* [[csw:Výraz (programování)|výrazy]], aritmetické [[csw:Operátor (programování)|operátory]] a priorita jejich vyhodnocování, [[csw:Regulární výraz|regulární výrazy]]
 
#* [[csw:Výraz (programování)|výrazy]], aritmetické [[csw:Operátor (programování)|operátory]] a priorita jejich vyhodnocování, [[csw:Regulární výraz|regulární výrazy]]

Aktuální verze z 5. 1. 2017, 11:05

Otázky jsou určeny pro závěrečnou zkoušku třídy V3 z předmětu PRG (Programování) ve školním roce 2015/2016. Stránka bude během semestru upravována, aby rozsah otázek odpovídal probranému učivu. Odkazované články ve Wikipedii nemusí být přesné a úplné, avšak je vhodné je rozšiřovat v rámci zápočtu z článku na Wikipedii. Podpůrné materiály, slajdy i fotografie tabulí naleznete na stránce Výuka.

Pracovní verze je na Google Drive.

Programování

  1. Algoritmus
  2. Proměnné a operátory
  3. Datové typy, výrazy
  4. Datové struktury
  5. Podprogramy
  6. Řídicí struktury
  7. Objektově orientované programování
  8. Práce se soubory
  9. Programování