Otázky z PRG 2016 - V3 léto: Porovnání verzí

Z Milan Kerslager
Přejít na: navigace, hledání
m (Programování: fix)
m (Programování: fix)
Řádka 15: Řádka 15:
 
#* [[csw:Znaková sada|kódování znaků]] ([[csw:ASCII|ASCII]], [[enw:Unicode|UTF]])
 
#* [[csw:Znaková sada|kódování znaků]] ([[csw:ASCII|ASCII]], [[enw:Unicode|UTF]])
 
#* [[csw:Operátor (programování)|operátory]] a jejich priorita
 
#* [[csw:Operátor (programování)|operátory]] a jejich priorita
# Pole, seznam
+
# Datové struktury
 
#* [[csw:Pole (datová struktura)|pole]] jedno- a vícerozměrné, [[csw:Lineární seznam|lineární seznam]], [[csw:Kolekce (abstraktní datový typ)|kolekce]] (seznam, [[enw:Set (abstract data type)|množina]])
 
#* [[csw:Pole (datová struktura)|pole]] jedno- a vícerozměrné, [[csw:Lineární seznam|lineární seznam]], [[csw:Kolekce (abstraktní datový typ)|kolekce]] (seznam, [[enw:Set (abstract data type)|množina]])
#* [[enw:Data structure|datová struktura]]
+
#* složitější [[enw:Data structure|datové struktury]], [[csw:Binární strom|binární strom]]
 
# Podprogramy
 
# Podprogramy
 
#* varianty [[csw:Podprogram|podprogramů]] (funkce, procedury)
 
#* varianty [[csw:Podprogram|podprogramů]] (funkce, procedury)

Verze z 8. 4. 2016, 18:25

Otázky jsou určeny pro závěrečnou zkoušku třídy V3 z předmětu PRG (Programování) ve školním roce 2015/2016. Stránka bude během semestru upravována, aby rozsah otázek odpovídal probranému učivu. Odkazované články ve Wikipedii nemusí být přesné a úplné, avšak je vhodné je rozšiřovat v rámci zápočtu z článku na Wikipedii. Podpůrné materiály, slajdy i fotografie tabulí naleznete na stránce Výuka.

Pracovní verze je na Google Drive.

Programování

  1. Algoritmus
  2. Proměnné a regulární výrazy
  3. Datové typy, operátory
  4. Datové struktury
  5. Podprogramy
  6. Řídicí struktury
  7. Objektově orientované programování
  8. Práce se soubory
  9. Programování